ژوان جانژوان جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

هـــــــــــدیه ای از آسمــــــــــــون

برای محسن عزیزم...

1391/10/27 14:13
نویسنده : mom & dad
341 بازدید
اشتراک گذاری

 
شکلکهای جالب و متنوع آروین 

 شکلکهای جالب آروین

این هدیه ی آسمانی چشمانت / دلبسته به شمعدانی چشمانت

  ای عشق تولدت مبارک ، قلبم / تقدیم به مهربانی چشمانت . . .

           

همسر مهربونم با تمام وجودم از بودنت خوشحالم... خدا رو شکر میکنم که تو رو به من داد .

 شکلکهای جالب آروین

تو اومدی که به زندگیم رنگ ببخشی و حالا بعد از این سالهای با هم بودن که بی اغراق بگم بهترین لحظه های عمرم بوده عشقمون داره به ثمر میشینه و تو داری بابای یه دختر کوچولوی ناز میشی...      

دخترمون... اون تنها هدیه ایه که می تونم بهت بدم که هم لایق تو باشه ، هم در برابر مهربونی های تو ناچیز نباشه...

عزیزم، اینو بدون که تا ابد  شکلکهای جالب و متنوع آروین  فرمانروای قلب منی

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

امسال اولین سالیه که تولدت رو سه نفری جشن میگیریم

پس اینم از طرف نی نی جون:

 شکلکهای
جالب و متنوع آروینبـــابـــایــــــی...تولــــدت مبـــــــارک شکلکهای
جالب و متنوع آروین

   شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابا محسن
1 بهمن 91 19:02
ای جونم الهی من قربون مهربونیات بشم من بینهایت از تو ممنونم که منو به آرزوم رسوندی انشاالله که لیاقت اینهمه خوبی رو داشته باشم دوست دارم
نگاری
2 بهمن 91 2:14
اخی نازی تولد همسری مبارک امیدوارم کنار هم روزهای خوبی داشته باشین
shaghayegh
4 بهمن 91 14:26
Tavalodet mobarak babayi ishallah salhaye sal setayi kenare ham khoshhalo shad zendegi konin ye alame mehrabooni ye alame najibi ye alame goli mohsen jan shoma do ta vaghean golin omidvaram dokhtarie khoshgeletoon shaditoon hezar barabar kone. Boooos Maryamie mehraboonam kheyli deltangetam
درسا کوچولو و مامان
9 بهمن 91 23:09
دخمل نانازی کوچولو تولد باباییت مبارک باشه
شیدا
19 بهمن 91 7:56
حتما عزیزم منم لینکت کردم
مــآمــآنــے
19 بهمن 91 14:43
مرسی عزیزم