ژوان جانژوان جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

هـــــــــــدیه ای از آسمــــــــــــون

یه اتفاق خوب...

1391/10/20 16:32
نویسنده : mom & dad
513 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

                    سلام عزیز جونم...

خوبی گل دخترم...آخ الهی من قربونت بشم قشنگم که این روزا با تکونای کوچولوت وجودمو غرق شادی میکنی...

ziba       ziba

اگه بدونی امروز چی شده...بعد از یه مدت طولانی روی ماهتو دیدم نفسم...

بعد از کلی تحقیق راجع به دکتر و بیمارستان امروز بالاخره به بیمارستان صارم و خانم دکتر مصدق مراجعه کردم...قراره از این به بعد ایشون دکتر ما باشه...

خانم دکتر هم دستش درد نکنه ، وقتی گفتم خیلی وقته عزیز دلم رو ندیدم و دلم براش تنگ شده گفت همین الان برو یه سونوی سه بعدی بده...

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

چه خوب

به سونوگرافی مراجعه کردم و بعد از خوردن یه آبمیوه ی خوشمزه رفتم داخل...

عزیزم نمیدونی چقدر ذوق دارم. چه روز قشنگی بود

اونقدر از خودت اداهای قشنگ در آوردی که من و بابایی داشتیم از شادی خفه میشدیم

 

دستت رو بالا ی سرت برده بودی و هی تکون میدادی... انگار میخواستی بگی

zibaآهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاااااااااااایziba

zibaمن اینجـــــــــــــــــــــــــــاااااااااااااامziba

zibaمامانـــــــــــــــــــــیziba

zibaبابایـــــــــــــــــــــــیziba

منو ببینیـــد

 

               

خیلی جالب بود

حتی آقای دکتر و منشی هاشون هم کلی خندیدن از دستت. دکتر میگفت داره شعار میده انگار میخواد واسه 22 بهمن آماده شه!

الهی شکر...دکتر بعد از یه چکاپ کامل گفت که نی نی ناز ما سالم و سلامته...

در ضمن جنسیتت هم تایید شد عزیزکم...

دکتر با اطمینان بهمون گفت نی نی جون دختره

آخ جـــــــــــــــــــــــــون

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

من که میدونستم ولی خوب...

از فردا قراره برای اومدنت خونه تکونی کنیم و دیگه خریدات رو کامل کنیم.

بی صبرانه منتظر اومدنتم مامی

بوووووووووووووووووووووووووووس

ziba ziba

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نازنین (مامان پارمین)
28 دی 91 1:23
مبارکت باشه عزیزم نی نی دختر خیلی خوبه حالا ببین چه لوسی بشه واسه باباش
نگاری
28 دی 91 15:57
اخی نازی جونم عزیزم منم دلم خواست
آرام
28 دی 91 19:57
نازی چه معلومه
مــآمــآنــے
18 بهمن 91 20:40
سلام عزیزم ممنون از راهنماییت ولی من یزدم و نمی تونم این همه راه بیام تهران خیلی لطف کردی می تونم لینکت کنم؟
مــآمــآنــے
18 بهمن 91 22:23
پس چرا من و لینک نکردی مامانی؟