ژوان جانژوان جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

هـــــــــــدیه ای از آسمــــــــــــون

نامه ای برای دخترم

1392/2/30 12:49
نویسنده : mom & dad
1,159 بازدید
اشتراک گذاری

 niniweblog.com 

دختر نازنينم...عروسكم...شيرينم

نوشتن نامه واسه يه نى نى توى راه شايد كار خنده دارى باشه اما وقتى فكر ميكنم شايد يه روزى تو اين نامه رو بخونى و حال اين روزاى  منو بفهمى،حس خوبى بهم دست ميده.

فرشته كوچولوى من، چيزى نزديك به نه ماهه كه تو دارى تو وجود من زندگى ميكنى و قلب كوچيكت داره تو تن من ميزنه... 

تو اين مدت چه لحظه هاى شيرينى ، چه خاطره هايى ، چه زيستنى با تو داشتم... ولى ديگه آخراشيم.

چيزى به اومدنت نمونده و من بيقرارم...

با اينكه ميدونم ديگه هيچ وقت مثل الان و تا اين اندازه بهم نزديك نخواهيم بود اما نميدونى كه با چه عشقى منتظر اومدنتم...

ميخوام توى آغوشم حضور گرمت رو احساس كنم ، ميخوام هر روزم رو با تو شروع كنم ، ميخوام بغلت كنم و ببوسمت. 

مامانى ، تو يه فرشته اى ... يه هديه از آسمون كه خداى مهربون براى ما فرستاده.  اى كاش لايق داشتنت باشم

خدايا كمكم كن

كمكم كن كه بتونم مادر خوبى براى دخترم باشم ، كه براش بهترين ها رو بسازم و به بالاترين جاها برسونمش

دختركم، همين روزا تو قدمهاى كوچولوت رو تو اين دنيا ميذارى و چشم مارو روشن ميكنى...

ميدونم همون اندازه كه من استرس دارم و يه جورايى نگرانم، تو هم از پا گذاشتن تو اين دنياى ناشناخته ميترسى اما گل نازم از هيچى نترس و نگران چيزى نباش چون من اينجام.

من اينجام كه همه ى عمرم رو به پات بذارم و فداى يه لحظه آرامشت بشم اينو بدون كه تمام زندگى من و بابايى هستى  و از اين به بعد بزرگترين هدف و آرزوى ما آسايش و رفاه و خوشبختى توئه...

دوستت دارم و بى صبرانه منتظر اومدنتم...

 

همیشه عاشقت-مامان مریم            

 Leaf and Flower

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهره مامان آرسام
31 اردیبهشت 92 20:06
عزیییزم دیگه چیزی نمونده تا بدنیا اومدن دخملی من الان پسمل گلم کنارمه و کلی از بدنیا اومدنش خوشحالم الهی که دختر گل شما هم بسلامت بدنیا بیاد بووووووووس
زهره مامان آرسام
1 خرداد 92 11:31
ایشالله بزودی اینجوری میشین به خوشی و سلامتی
مامانی مینا
1 خرداد 92 15:56
عزیزم دیگه چیزی نموند که روی ماه دخمل کوچولوتو ببینی.امیدوارم زایمان خوب و راحتی داشته باشی. به امید خدا تو پست بعدی منتظر عکس دخملی هستیم
زهره
3 خرداد 92 2:24
مريم جون خوبي؟ ني ني به دنيا اومد؟ نكرانتم اميدوارم زايمانت خيلي خيلي راحت باشه و دخمل نازت رو زودتر ببيني. منتظر عكسش هستم به شدت