ژوان جانژوان جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

هـــــــــــدیه ای از آسمــــــــــــون

دخترم...نامدار باشی ایشاا...

1391/12/12 17:00
نویسنده : mom & dad
1,393 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینم...

میدونم که حالت خوبه و یواش یواش داری بزرگ میشی عزیز دلم. اگه بدونی این روزا با هر تکون خوردنت چه عشقی میکنیم...آخه از روی شکمم میتونم تکونات و ببینم.خیلی برام عزیزی مامی جون...

گل قشنگم بالاخره بعد از کلی تحقیق و گشت و گذار تو سایت های اسم های فارسی-ترکی-کردی-لری و حتی بعضی سایت های خارجی یه اسم خوب برات انتخاب کردیم

من و ددی تصمیم گرفتیم اسم تو فرشته کوچولو رو بذاریم 

ژوان  شکلکهای جالب آروین

                        zibazibaziba

 

ژوان یه اسم کردیه به معنای : "میعادگاه عشق"

تو فارسی پهلوی هم " گفتگوی عاشقانه "معنی شده

و تو فرهنگ انگلیسی هم این اسم رو " بخشنده " معنی میکنن...

عزیزم ما سعی کردیم اسمی برازنده ی خودت برات انتخاب کنیم و امیدوارم تو هم از اسمت راضی باشی... فعلا که خیلی خوب به این اسم عکس العمل نشون میدی و هر دفعه صدات میکنیم با یه تکون ناز جوابمونو میدی... فکر میکنم دوسش داری...

من و بابا محسن که از همون لحظه ای که این اسم رو تو سایت ثبت احوال دیدیم عاشقش شدیم و فکر کردیم خیلی بهت میاد...

 

الهی قربونت برم نازنینم

فرشته ی کوچولوی من

ژوان قشنگم

بیشتر از هر چیزی تو دنیا دوست دارم

تو زیبا ترین حس دنیا رو به من میدی

خیلی عاشقتم 

my sweet tiny angel

jouanne

 

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

درسا کوچولو و مامان
12 اسفند 91 19:44
سلام ژوان کوچولوی ناز چه اسم قشنگی ایشالا که خودتم صحیح و سالم دنیا میای و مثل اسمت قشنگی



ممنون عزیز دل...
مامانی مینا
14 اسفند 91 12:14
اسم خیلی قشنگی واسه دخملی انتخاب کردین.مبارک باشه عزیزم




ممنون مامان مینای عزیز
زهره مامی ژوان
14 اسفند 91 15:39
مریم جون تبریییییییییییییییییکککککک، خیلی خوشحالم که یه ژوان دیگه به جمعمون اضافه شد، عزیزم انتخابت عااااالیییییه، خیلی بهت تبریک می گم....
امیدوارم ژوان نازنین صحیح و سالم به آغوشت بیاد و با ناز پدر و مادر خوبش بزرگ بشه...


مرسی زهره جون
امیدوارم خدا حافظ فرشته کوچولوی شما هم باشه
نگاری
15 اسفند 91 12:42
اسم قشنگیه
سایت ثبت احوال و به منم بده
واسه استیکرها اگه حال داشته باشی می تونی بری هایپر استار ولی بهتره از سایت خودش بخری تنوع اش خیلی خیلی زیاد تره
اینم سایتی که من همیشه ازش خرید می کنم
http://www.ninicenter.ir/


نگاری جون رفتم هایپر نداشت که...
اینم سایت ثبت احوال:
www.sabteahval.ir
مامان لیلی
16 اسفند 91 13:22
سلام مامانی مهربون.اسم دخترت خیلی قشنگه.ایشاا... دخترت صحیح و سالم به بهشت مامان باباییش پا بذاره.
منم ایشاا... چند وقت دیگه دخترم به دنیا میاد.


سلام مهربون
ممنونم از لطفت عزیز
امیدوارم خدا خودش نگهدار فرشته کوچولوهامون باشه
مامان لیلی
16 اسفند 91 13:23
راستی میتونم لینکت کنم؟؟؟؟



چرا که نه عزیزم
خیلی هم خوشحال میشم...
فقط لینکتون رو اشتباه وارد کردید
من نمیتونم بلاگتون رو باز کنم
nasema
16 اسفند 91 17:22
سلام به دوست عزیز برای داشتن تقویمی زیبا با تم مورد نظر خود و عکس های شما به ما مراجعه کنید با بهترین کیفیت و قیمت فقط 1000 تومان بهترین عیدی برای سال نو یه عیدی موندگار و کم هزینه پس زود بیاین
مامان کنجد
17 اسفند 91 16:09
مبارکه اسم خشملیه ان شا الله نامدار باشه و سلامت
ما که هنوز نتونستیم اسم انتخاب کنیم


ممنون عزیزم
امیدوارم کنجد شما هم سلامت باشه همیشه...
آخ مامانی ... اسم انتخاب کردن خیلی کار سختیه
برات آرزوی موفقیت میکنم
بابا محسن
18 اسفند 91 9:05
سلام ژوانی بابا

بابائی دیدی چه اسم خوشگلی برات انتخاب کردیم امیدوارم خوشت بیاد
من که خیلی حال میکنم با اسمت مامانو که دیگه نگو ...
گلم من هرچی به مامانت میگم که مواظب خودت باش گوش نمی کنه به تو میگم تو مواظب مامان باش


اِاِاِ
ددی
چقلی نداشتیمااااااااااااا!!!
من که مواظبم : (
سمیه
18 اسفند 91 17:32
سلام عزیزم تبریک می گم ایشالله نی نی به سلامتی به دنیا بیاد ژوان اسم زیبایی هست مبارکش باشه و ایشالله نامدار باشه
مــآمــآنــے
18 اسفند 91 22:33
شرمندمون نکن عزیزم رمز و خصوصی بهت میدم و اما انشالله به سلامتی زمینی شدنش و گرفتن شناسنامه با این اسم
نگاری
19 اسفند 91 23:29
من تازگی ها هایپر بودم داشتش عزیزم تو همون قسمتی هم بود که شمع اینا می فروشن راستی نی نی گولوی من 1 هفته دیگه 9 ماهش میشه تو فروردینم به دنیا می یاد عزیزم
مــآمــآنــے
22 اسفند 91 9:19
آره همه میگن نی نی خوشگلتر میشه امتحان کن ببین نی نی شما چه شکلی میشه
مامان سونیا
5 فروردین 92 16:24
دوباره معجزه آب و آفتاب و زمین شکوه جادوی رنگین کمان فروردین شکوفه و چمن و نور و رنگ و عطر و سرود سپاس و بوسه و لبخند و شادباش و درود
مامان آترین
31 فروردین 92 12:41
وای که چه اسم قشنگی. بهترینها رو برای تو و فرزندت آرزو می کنم.
نازنین(مامان پارمین)
18 اردیبهشت 92 1:06
اسم قشنگی انتخاب کردید عزیزم . نامدار باشه دخمل گلت


ممنونم مهربون