ژوان جانژوان جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

هـــــــــــدیه ای از آسمــــــــــــون

5 سال سال پیش در چنین روزی...

1391/11/29 9:12
نویسنده : mom & dad
390 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلام عزیز دلم... خوبی ؟

باید بدونی که امروز برای من و ددی یه روز خیلی خاصه... آخه دقیقا ٥ سال از اولین روزی که من و بابا محسن با هم آشنا شدیم میگذره ... وااااااااااااای خدای من ... کی باورش میشه؟! ٥ ساااااااااااااااال...

زمان درازی از اون روز گدشته و من و بابا محسن تو این مدت لحظه های خیلی شیرینی با هم داشتیم

از خدا میخوام که این شادی رو تا ابد از من نگیره...

می دونم که با اومدن تو زندگی عاشقانه و پر هیجان ما از اینی که هست خیلی هم بهتر میشه  پـــــــــس...

زنده باد این عاشقانه

همسر مهربونم تا ابد عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

درسا کوچولو و مامان
30 بهمن 91 16:51
اولین دیدارتون مبارک
سمیه
22 اسفند 91 3:58