ژوان جانژوان جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

هـــــــــــدیه ای از آسمــــــــــــون

من برات ترانه میگم...

1392/7/10 13:22
نویسنده : mom & dad
744 بازدید
اشتراک گذاری

 

مامانی برای تو مینویسم که نهایت عشقی... 

تو آغوشم بخواب آروم که شب هم رنگه موهاته 

همه دنیای من امشب بلاگردون چشماته

تو آغوشم بخواب آروم گل خوش آب و خوش رنگم

بذار سر روی سینم تا که آروم شه دل تنگم

لالا لالا ... لالا لالا ... گلای لاله عباسی

تو باید بعد از این گرمای این آغوش بشناسی

بخواب جونم ، بخواب عمرم...من اینجا پیش تو هستم

از این بودن کنار تو نمیدونی چه سر مستم

نمیدونی چقد خوبه نوازش کردن موهات

دلم میگیره وقتی که گره میگیره ابروهات

لالا لالا...لالا لالا... گل زیبای خردادی

با اون لبخند شیرینت بهم عشق نشون دادی

رو انگشتای کوچیکت هزار تا بوسه میپاشم

الهی باشی تا صد سال ، بابا باشه ... منم باشم

    

دوستت دارم عزیز مادر

...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
13 مهر 92 16:29
سلام.تولد 4 ماهگی پرنسستون مبارک. خیلی عکسای زیبایی گرفته شده ازش.واقعأ لذت بردم. زیبایارم،تقدیم به تو
مامی مینا
15 مهر 92 18:56
بسیار زیبا مریم جون عالی بود
زهره مامي ژوان
15 مهر 92 23:08
خيلي زيبا و با احساس بود، واقعا لذت بردم
طلوع
26 مهر 92 12:39
سلام مامان مریم مهربون سلام ژوانی نااااازززز مریم جون یه سوال ازت دارم: الان که دخترت 4 ماهشه لباس نوزادی چه سایزی بهش میخوره؟ 1 یا 2 ؟ ممنون میشم راهنماییم کنی
مامان وندا
27 مهر 92 9:06
سلام عزیزم فکر کنم الان دیگه استانبولی بله خیلی راحت میتونی با کالسکه از وسایل نقلیه استفاده کنی کلا جلوی در برای همین منظور خالی گذاشتن
زهره مامي ژوان
29 مهر 92 0:35
مريم جون آپ كن ديگه دلم براي ديدن عكسهاي جديد و خوشگل ژوان تنگ شده...
مامی مینا
7 آبان 92 2:04
مریم جون کجایی؟دلمون تنگیده براتون