ژوان جانژوان جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

هـــــــــــدیه ای از آسمــــــــــــون

مامااااااان...این نی نیه... تپسم داره!!!

1391/10/3 15:29
نویسنده : mom & dad
274 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل دخملی...

خوبی عشق من؟ وای اگه بدونی چقد دلم برات تنگ شده...

از روزی که رفتم سونو تا الان هزار بار فیلمت رو با بابا محسن نگاه کردیم و غش و ضعف رفتیم

آخه ما دلمون خیلی کوچولوئه،زود تنگ میشهconnie_49.gif

دختر نازم ... یه جورایی دیگه شدی همه ی زندگیمون.اول و آخر هر چیزی توی زندگی من و بابایی فقط تویی

یادمه قبل از اینکه تو بیای تو دلم من خیلی میترسیدم از مامان شدن

اما الان واقعا حال خوبی دارم

اوووووووووووووووووووووووووووووووه... بابا محسن و که دیگه نگو

بال در آورده

 

راستی ، این روزا بهترین سرگرمی من و ددی شده خرید کردن واسه شما

 قدیما حوصلمون که سر میرفت میرفتیم رستوران ، سینما ، پارک و ... ولی الان...

فقط میریم (به قول بابایی) نی نی فروشی

البته از اونجایی که مامی به خرید کفش علاقه ی خاصی داره بیشتر تا الان کفش واست خریدیم

هر دفعه هم که نگاشون میکنیم یاد اون دیالوگ معروف من می افتیم که الان ماجراشو واست تعریف میکنم:

مامان من یه نوار کاست قدیمی داره که توش صدای من و خواهر جونمو ضبط کرده.. منم دارم با عروسکی که تو دستمه بازی میکنم ...از قرار کفشهای عروسکه خیلی نظر منو به خودش جلب کرده و من با صدای بلند هی میگم:

مامااااان...این نی نیه...تپسم داره...

ماماااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

مامان

این نی نیه

تپس داره

الهی بمیرم واسه آبجی جونم که داره شعر میخونه و مثلا مامان عروسک داده دستم که من بازی کنم و وسط شعر خونی آبجی هی پارازیت نیام ولی........

خلاصه که من و بابا محسن تا تو بیای با تپسات دلخوشیم

عکس های این خوشگلا رو هم برات میذارم

شاید وقتی بزرگ شدی برات جالب باشه بدونی اولین کفشهات چه شکلی بودن...

 i413141_11.gif (242×58)

اینم یه عکس دسته جمعی از اولین تپسای نی نی جون ما

http://i5.glitter-graphics.org/pub/153/153625nqc2f58k5n.gif

 

نازنینم یه سری لباس هم برات گرفتم که عکساشونو وقتی سیسمونیت کامل شد پست میکنم

وای خدا جون... شکرت

چقدر خوبه که من دارم مامان یه دختر کوچولوی ناز نازی میشم

راستی نفسم... دغدغه ی این روزهام شده انتخاب اسم برای تو

نمیدونی چه کار سختیه

بابا محسنم ذهنش حسابی درگیره

آخه من بهش اجازه دادم نظر مثبتش رو راجع به اسمی که من پیشنهاد میکنم اعلام کنه...

میبینی چه مامان خوب و مهربونی داری؟

همین روزا تصمیممون قطعی میشه و بعدش دیگه به جای جوجه و فندق و نی نی و نخودچی و دخمل و ... با اسمت صدات میکنیم

آخیییییییییییییییییییییییییییی

الهی من فدات بشم عزیزم

یادت نره دوست دارم

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بابا محسن
9 آذر 91 14:49
الهي قربونت برم با اين كفشهات بابايى اينا كه چيزى نيست. تا تو بياي يه عالمه واست كفش ميخرم...  خيلي دوست دارم دخملى
زهره مامی ژوان
11 آذر 91 0:27
سلااااااااام مریم جون. خوبی؟ بارداری خوش می گذره؟ چه تپسهای خوشگلی برای دخمل جونمون خریدی !!!!!!!! مبارکش باشه . ان شالله که این تپسهای خوشگل رو پاش کنی و با هم حسابی جاهای خوب برید و حسابی بهتون خوش بگذره. یه چیز جالب: ژوان هم از کفشهایی که تو سومین و چهارمین عکس گذاشتی داره... باز هم بوووووووس برای تو و نی نی جون


سلام زهره جون
ممنون گلم... نظر لطف شماست
به به چه تفاهمی
نگاری
21 آذر 91 4:19
آخی
جونم عزیزم
چه کفشای خوشگلی
امیدوارم نی نی زودی بیاداینارو پاش کنه
اوخی نازی


مرسی نگاری جون
راستی عکس ها باز نشد ولی مطمئنم خیلی قشنگ بودن
نگاری
23 آذر 91 1:44
نه عزیزم من رشته ام انیمیشن بوده. الان انیماتورم مثلا. رمزم خصوصی داری
درسا کوچولو و مامان
23 آذر 91 21:25
وای وای چه تپشای خوشگلی مبارک باشه خاله ای ....
یادش بخیر درسا که تو شکمم بود چقدر برای خرید لباس ذوق داشتم و حالا دیگه لباسها به چشم نمیاد چون خودش خیلی ناز و دوست داشتنی هستش ایشالا دخملت به سلامتی به دنیا بیاد اونوقت معنی دلتنگی را بهتر می فهمین راستی لینکتون می کنیم شما هم دوست داشتین باهامون دوست بشین لینکمون کنید.


سلام عزیزم
مرسی از نظر محبت آمیزتون
حتما به بلاگ من و نی نی جون پیزند میخورید

درسا جون رو از طرف من ببوس
نگاری
8 دی 91 16:29
کجایی تو دختر؟
پیدات نیست نی نی چظوره؟


نگاری من همین جام
به بلاگ نی نی سر میزنم
گل پسری چطوره؟
مــآمــآنــے
24 بهمن 91 15:36
ای جونم خیلی کفشا ناز بودن
مامان کنجد
17 اسفند 91 16:05
آخی الهی دلم ضعف رفت با این کفش های خشملت