ژوان جانژوان جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

هـــــــــــدیه ای از آسمــــــــــــون

خدایا شکرت...

1391/9/9 13:37
نویسنده : mom & dad
274 بازدید
اشتراک گذاری

 rose divider

سلام نی نی جون

اون قدر ذوق زده ام  که نمی دونم باید چیکار کنم... 

امروز دباره دیدمت... هزار ماشالا ... چقد بزرگ شدی!!! چقد بلا شدی!!! الهی قربون اون دست و پای کوچولوت بشم که اینقد قشنگ تکونشون میدادی...

تپل مپلی من مامان خیلی خوشحاله. اول از همه به خاطر اینکه خدا رو شکر سالمی و دوم به خاطر اینکه حالا دیگه جنسیتت رو می دونم...

امروز رفتم سونوگرافی... یه ٤ - ٥ ساعتی منتظر بودیم تا نبتمون شد.

قبل از اینکه بریم تو یهو متوجه شدم بابایی خییییییییییییییییییلی استرس داره...دستاش داشت می لرزید ... آخه خیلی نگران سلامتی تو بود... سعی کردم کمی آرومش کنم و فکر کنم موفق بودم

همین که دکتر بیلبیلکش رو گذاشت روی شمکم نفس تو سینم حبس شد... آخه فکر نمیکردم با این وضوح ببینمت نفسم...

 rose divider

اون گردیه سرته کوچولوی من و این تصویر از بغل گرفته شده... دست و پاهاتم معلومه. میبینی؟؟؟

red hearts 

دکتر بهمون گفت که همه چیز نرماله . قدت رو 6 سانت و وزنت رو 52 گرم اعلام کرد. الهی قربونت برم فسقلی من...

دیگه داشتم نا امید میشدم  از اینکه بتونم به این زودی جنسیتت رو بفهمم که یه دفعه دکتر گفت:

نی نی تون.......................

 

ziba 








دختــــــــــره







هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

 

نمی تونم حس اون لحظه رو بیان کنم فقط بدون که از صمیم قلب خوشحال بودم

من که گفته بودم حس میکنم دخملی... حالا دیگه مطمئن شدم

بابا محسنم خیلی خوشحال بود

هردومون به آرزومون رسیدیم...

بعد از سونو رفتیم آزمایشگاه نیلو و آزمایش دادم. بعدش هم به افتخار شما گل دختر رفتیم یه غذای هیجانی خوردیم و یه جشن کوچولو گرفتیم

تازه بعدش هم رفتیم خیابون بهار برای اولین بار یه کوچولو برات خرید کردیم...

castle 

 

 flower divider

 flower divider

flower divider 

نازگل من کی میای که من این خوشگلا رو تنت کنم و ..................

وای خدا ی مهربون شکرت

شکرت که همیشه منو به آرزوهام رسوندی

شکرت که اینقدر خوبی

شکرت که تنهام نمیذاری...

ziba

عزیزم... خیلی دوست دارم

تا پای جون باهاتم رویای شیرین 6 سانتی من

تمام سعیم رو میکنم که مادر خوبی برات باشم

از داشتنت خوشحالم

خوشحالم

خوشحالم

خدایا شـــــــــــــــــــــــــکر 

red crystal heart line

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نگاری
25 آبان 91 2:28
وای جونم هورااااا ولی چقدر زود جنسیتش رو فهمیدن خوش به حالت منتظر نموندی کلی خوشحالم از اینکه همون که می خواستی شد مواظب لوبیا کوچولوت باش
shin ghayegh
26 آبان 91 1:33
Hoooooooooora akh jooooon Mobaraaaaaake. Aji kocholodar shodammm. Eeeee omadin bahar be man nagoftin biam bebinameton .
نگاری
28 آبان 91 0:17
کجایی پس خانومی؟؟؟ نیستی
مجید
29 آبان 91 13:40
سلام دایی چطوری خوشگله واسه دیدنت لحظه شماری میکنم که بیای و هممونو خوشحال کنی راستی اینم بهت بگم که مامان و بابات توو دنیا یه دونه آن و خیلی دوسِت دارن و بیصبرانه دارن انتظارتو میکشن دوست دارم دایی امضا از طرف بهترین داییه دنیا بوس :-*
الهه
30 آبان 91 0:57
سلام عزیزم بی نهایت خوشحال شدم .دیدی عاشقش میشی ؟دیدی الکی نگران بودی؟خوشحالم که بازم خدا هواتو داشت و نذاشت خوشبختیت ناقص باشه. اینم برای دختر کوچولومون: عزیزم مامانی بی نهایت برای اومدنت خوشحاله و فقط من میدونم چهقدر از وجودت راضیه