ژوان جانژوان جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

هـــــــــــدیه ای از آسمــــــــــــون

بابای منتظر

1391/8/22 22:15
نویسنده : mom & dad
301 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام بابایی...

اول از همه بهت بگم که من مثل مامان مریمت شاعر و نویسنده نیستم که نامه های قشنگ بنویسم... من یه کارمند بانکم که 7 ساله غیر از دفترچه پس انداز چیزی ننوشتم!!!

خب بابایی... الان که دارم اینا رو واست می نویسم تو 2 ماه و 20 روزه که تو دل مامانی هستی  ( از اون بالا تقلب کردم {#emotions_dlg.e28}) امیدوارم اونجا بهت خوش بگذره...

چند وقت دیگه میای پیشمون...

راستی 2 روز دیگه قراره بریم دوباره روی ماهتو ببینیم. نمی دونی چقد دوست دارم فسقلی من

ایشالا که سالم و سلامت باشی

مامانو اذیت نکنی ها!

شب بخیر بابایی{#emotions_dlg.e11}

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مريم
23 آبان 91 11:10
آخي... باباى مهربون... ايشالا تا هميشه سايه ى سبز شما بالا سر منو نى نى باشه...
نگاری
24 آبان 91 23:42
سلام به به بابای وبلاگ نویس هم پیدا شد هوراااا نی نی به غیر از مامان و بابات منم خیلی مشتاقم عکسات زود تر ببینم مامانش عکس های سونو تو بذار نی نی رو ببینیم
shin ghayegh
26 آبان 91 1:36
Akhey baba o mamane kocholo o ba mazeye mehraboon