ژوان جانژوان جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

هـــــــــــدیه ای از آسمــــــــــــون

برای بهترین مامان دنیا

1391/8/17 14:50
نویسنده : mom & dad
1,198 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

مامان خوبم ...

هر چی بیشتر فکر میکنم پیدا کردن یه راهی که بتونم باهاش یه گوشه از زحمات تو رو جبران کنم سخت تر میشه!

من تازه دارم میفهمم که تو چقد منو دوست داری... چقد بهم اهمیت میدی و  چقد به خاطر من خودت رو تو زحمت و سختی می اندازی...این حرفو به خاطر آبگوشتی که امروز به خاطر من درست کردی نمی زنم     

هر چند فقط تویی که می تونی با این کارات منو برای تمام عمر شرمنده ی خودت کنی...

منم دارم مامان میشم... یه موجود کوچولوی دوست داشتنی توی وجود من داره پرورش پیدا میکنه که حالا دیگه با فکر کردن بهش قدر تو رو بیشتر میدونم مامانم...

تازه نی نی مو فقط برای یه لحظه ی کوتاه دیدم و فقط برای چند ثانیه صداشو شنیدم ... همین! اما همین لحظه ی کوتاه باعث شده من به خاطر نی نی کوچولوم خیلی چیزا رو تحمل کنم ...

از دندون درد به خودم بپیچم ولی راضی نشم یه قرص مسکن بخورم مبادا واسه نی نی ضرر داشته باشه...

به خاطر فرار از تهوع بارداری تمام روز چیزی نخورم و ... از بیخوابی هر شب هم که دیگه نگو...

تازه من دختر قوی ای هستم و نسبت به مامانای دیگه بارداری راحتی دارم...

وااااااای مامان جونم... تو رو خدا منو ببخش

ببخش که قدر زحماتی که برام کشیدی رو ندونستم

ببخش که نتونستم دختری که می خواستی برات باشم

ببخش به خاطر تمام اون لحظه هایی که تو رو نگران می کردم

مامان عزیز تر از جونم

شرمسارتم

حتی اگه خاک پات بشم نمی تونم ذره ای از محبتات رو جبران کنم پس بازم بزرگواری کن و بازم تو اغوشت پناهم بده...

اندازه ی همه ی دنیا دوستت دارم

شکلکهای مژی جوووووونgشرمنده ی محبتت - دختر کوچیک تو - مریم شکلکهای مژی جوووووونg

  شکلکهای مژی جوووووون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهره مامی ژوان
17 آبان 91 18:08
مریم جون خیلی خوش به حالت که الان بارداری و اول راهی، خیلی راه زیباییه، عزیزم امیدوارم نی نی گلت صحیح و سالم باشه و زندگی تونو عاشقانه تر کنه، برای تو مامان مهربون بهترین آرزوها رو دارم، تا می تونی از این دوران زیبا لذت ببر، من که عاشق روزهای بارداریم بودم البته بعد از تولد نی نی بهتر و بهتر هم می شه، همیشه خوش باشی، می بوسمت یه عالمه....
shin ghayegh
18 آبان 91 2:21
adam mohem nist kiye chiye. Kojast vaghti mamano baba mishe mishe ye fereshte ke az hame chiz be khatere bachash sarfe nazar mikone avale hame chiz o baraye bache mizare bahtarina ro. Aval baraye bache kharid mikone baraye dele on hame kaar mikone khodesh khasteam bashe ba dade bachash mirese. Mamana o babaha fereshtean khoda negah dare pedar madaratoon o baraye shoma va shoma dota ro ham baraye nini