ژوان جانژوان جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

هـــــــــــدیه ای از آسمــــــــــــون

دخترم روزت مبارک

1392/6/16 18:07
نویسنده : mom & dad
431 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم

توصیف حالی که امروز دارم  واقعا سخته...

امروز اولین روز دختریه که منم یه دختر دارم.اونم چه دختری...........

مثل فرشته پاک

مثل گل معصوم

مثل ابر لطیف 

و مثل زندگی زیبا

وای مامانی، تو از توی کدوم رویا بیرون اومدی آخه...؟!

نمیدونی که چقدر از داشتنت خوشحالم ...

خیلی خوبی،خیلی ماهی،خیلی خانمی

اصلا یه دونه ای عشقم...یه دونه

خدایا شکرت

از اینکه منو لایق داشتن همچین نعمتی دونستی و این هدیه ی آسمونی رو بهم بخشیدی تا ابد شکرگزارتم


نازنین دختر مامان... 

من و ددی خیلی گشتیم تا به مناسبت این روز،یه هدیه ی قشنگ برات پیدا کنیم و خدا رو شکر که موفق شدیم و..............

هیهههه... اینو برات خریدیم...

قشنگه؟ میدونم که دوستش داری چون وقتی بهش نگاه میکنی نیشت تا بناگوش باز میشه و کلی از خودت ذوق نشون میدی...

تازه وقتی تکونش میدم و زنگوله های تو گوشش صدا میده از شادی بالا و پایین میپری...

من و ددی هم خیلی دوسش داریم

آخ اگه بدونی چقد دلم میخواد سوارش شم!!!

عشق کوچولوی من

دخترم

از ته ته ته ته ته دلم

بهترین هارو برات میخوام 

تمام زندگیمی

دوست دارم 

روزت مبارک


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامی مینا
18 شهریور 92 2:58
سلام مریم جون باورم نمیشه سلیقه ات خیلی ماهه عکسا واقعا قشنگ شدن.ما شمارو داریم فیلیکو میخوایم چیکار
من 4 واحد عکاسی پاس کردم اما

ژوان جونی روزت مباررررررررک.بوووووس.دست مامان بابای گلتم درد نکنه کادوت خیلی خوشگلهههههههه


عزیزم خجالتم نده...
طلوع
18 شهریور 92 12:48
گل من خاانننننننوووووومممم خوشگله روزت مبارک
چه هدیه رویایی گرفتی میشه منم سوارش بسم؟!!!!!!!!!!
ایشالا صد سال زیر سایه پدر مادر گلت سلامت و خوشبخت زندگی کنی


مرسی عزیزم
امیدوارم خدای مهربون به همین زودی ها دامن شما رو هم سبز کنه که سال دیگه ایشالا سوار راکر دخملی خودت بشی : )
درسا کوچولو و مامان
18 شهریور 92 17:19
روزت مبارک ژوان کوچولوی ناناسی مبارکت باشه عزیزم من که این روزا انقدر خسته ام که به فکر هدیه برای دخملی نبودم


وای وای
سر درسا کوچولو کلاه رفت...
: )
نگاری
19 شهریور 92 17:11
اخی زوان کوچولوی من روزت مبارک دختری

مرسی نگاری جون...
خاله مهشاد
24 شهریور 92 22:09
ژوان خانم روز دختر رو بهت تبريك ميگم كادوى قشنگى هم برات خريدن mahshad


مهشاد جونم...
زهره مامان آرسام
26 شهریور 92 20:17
چه کادوی خوشگلی عسیییییییییییییییسم مبارک باشه
طلوع
6 مهر 92 11:00
مامان مرررررریییییییییمممممممم ژواااااااااان کوشولو کجایییییییییید؟؟؟؟؟ بیاید بنویسید که دلمون واستون تنگ شده