ژوان جانژوان جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

هـــــــــــدیه ای از آسمــــــــــــون

عکاسی 9 ماهگی

1392/12/23 10:33
نویسنده : mom & dad
956 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

سلام سلام

بفرمایید عکس های 9 ماهگی پرنسس ژوان در استودیو فلیک


تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

عشق کوچولوی من 

با تمام وجودم دوست دارم

نفسمی مامی

ذوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمدحسام
26 اسفند 92 10:50
عزيزم چه عكسهاي خوجلي
درسا کوچولو و مامان
26 اسفند 92 21:18
به به چه عکسای خوشتلی
مامان محمدحسام
20 فروردین 93 13:56
http://peransesssorati.niniweblog.com/ ماماني سلام اين وبلاگ خودتونيد ؟ عكسهاي شماست با اسم ديگه من گيج شدم
ژاله مامان آیدا
1 اردیبهشت 93 13:58
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگم سر زدی.