ژوان جانژوان جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه سن داره

هـــــــــــدیه ای از آسمــــــــــــون

9 ماهگی

1392/12/23 9:58
نویسنده : mom & dad
693 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست 

دخترکم

به همین زودی 9 ماه زیبا از روزگار شیرین با تو بودن گذشت و حالا آخرین روزهای سال 92 رو در حالی میگذرونم که یه فرشته کوچولو ی دوست داشتنی کنار منه که هر روز با یه حرکت جدید قند تو دل مامان و باباش آب میکنه...تا جایی که دل مامان و بابا داره شکرک میزنه!

شیرینی زندگیم...

9 ماهه شدی

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com 9 ماهه شدنت مبارک تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

9 ماهگیت رو با تمام وجودم دوست داشتم و از تک تک روزهاش لذت بردم... آخه این روزها داری روز به روز خانم تر و شیرین تر میشی و با شیرین کاری هات یه عالمه خاطره ی زیبا برام میسازی

ژوان نازنینم... 9 ماهگیت رو دوست داشتم چون...

برای اولین بار منو صدا کردی

پنجشنبه ، 1 / اسفند / 92 ، در حالی که آخرین روزهای 9 ماهگیت رو میگذروندی از خواب بیدار شدی و وقتی اومدم پیشت چند بار کلمه ی "ماما" رو تکرار کردی در حالی که دستای کوچولوت رو باز کرده بودی که بغلت کنم ...

وقتی با یه لبخند بزرگ و با ذوق فراوان بهت نزدیک شدم خودت رو پرت کردی و تو بغلم و سرت رو گذاشتی روی شونه ام و بازم این کلمه رو تکرار کردی...

  "ماما"

واااااااااااای خدای من

توصیف احساسی که اون لحظه داشتم برام خیلی سخته ولی فکر کنم همین بس باشه که بگم معنی جمله ی " بهشت زیر پای مادران است " رو با تمام وجودم حس کردم

آره مامانی... چون با تو هر جا که پا بذارم همون جا بهشت منه...

دوست دارم دخترم... دوست دارم امید زندگیم

وای که چقدر داشتنت خوبه

 نکته جالب تر اینه که اسم منم میدونی و بعضی وقتا "منم" صدام میکنی

الهی من قربون اون "منم ...منم" گفتنات بشم

در ضمن تو همون آخرین روزهای 9 ماهگیت بود که کلمه ی " بابا" رو هم با اشاره به محسن گفتی و بابایی رو هم زیاد منتظر نداشتی

فدای این دختر مهربون بشم

راستی یکی دیگه از اتفاقات مهم این ماه این بود که تو 9 ماه و 10 روزگی برای اولین بار و بدون کمک بلند شدی و به مدت 10 ثانیه روز پاهات ایستادی

کلی ذوق کردم و برات دست زدم

خوشت اومده بود.بابایی اومد ، مامان جون و خاله جونم پیشمون بودن ... صداشون کردم و داشتم براشون تعریف میکردم که دوباره بلند شدی و ایستادی... بعد از چند ثانیه دوباره افتادی

همه برات دست زدن و هورا کشیدن

از اون روز هر بار که می ایستی و می افتی برای خودت دست میزنی

مامی خودت بگو من باهات چیکار کنم...

الانم که داری به پایان 10 ماهگیت میرسی دیگه  تقریبا راه افتادی و با دست گرفتن از میز و مبل و ... به راحتی راه میری

این روزها بیشتر از گذشته به مراقبت احتیاج داری و تمام روزم رو باید دنبال تو باشم که خدایی نکرده نیفتی ...

خلاصه که مامانی زندگی منی و زندگی با تو یعنی عشق...

عـــــــــــــــشـــــــــــــــق

عــــــــــشــــــــــق

و اما...بریم سراغ عکسای خوشمل دوست داشتنی...

 

ژوانی شاد و خندون

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

دوست دارم دوست داشتنی...

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

   

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

فدای اون صورت ماهت بشم مامانییییییییییی...

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

اینم یه عکس پدر دختری...

 

 

اینجا آماده شدی که با ددی بری بیرون

الهی فدات شم که هیچی مثل "دد" خوشحالت نمیکنه

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

یه خواب ناز بعد از حمام

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

بخور مامانی بخور... نوش جان

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

سفر مشهد رو یادم رفت بگم... خانمی برای دومین بار تو زندگیش به مشهدالرضا رفت

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

بازم پدر دختری...

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

خخخخخخخخخخ....ژوان گیسو پریشون

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

جان مامان ... فدای اون لپات بشم جیگر

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

بازم پدر دختری

ددی تب کرده بود و موقع پاشویه کردنش از خیر اب بازی نگذشتی

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

شیطونکم در حال بالا رفتن از میز TV

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

با این میزه منو بیچاره کردی مامان... روزی دو هزار بار ازش میری بالا...

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

وروجک من چند کیلو شدی؟

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

اینم کیک 9 ماهگی خانمی که خودم پختم

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

عزیزم 9 ماه شدنت مبارک

   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله مهشاد
23 اسفند 92 17:10
من که از شدت خوشمزگی کیک مردم
مامان محمدحسام
26 اسفند 92 10:52
عجيجم 9 ماهگيت مبالك زيارت قبول خانمي ناز عيسم ماشالله چه خانوم شده
درسا کوچولو و مامان
26 اسفند 92 21:17
9ماهگیت مبارک عزیز دلم درسا هم اندازه شما بود راه افتاده بود البته دست گرفتن به مبل را از هفت ماهگی شروع کرد و بیچاره ام کرده بود خوشگله ایشالا که سال خوبی را شروع کنی
مامان ایمان
14 فروردین 93 15:37
. . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ @...............@..........@............@@@@@.........@ @@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@ @.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@...............@....@.........@ @....@..@....@....@.........@...............@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@
نگاری
20 فروردین 93 15:48
جون چه خوشگلی شدی تو.... خوردنی من 9 ماهگیت مبارک
زهره مامان آرسام
3 اردیبهشت 93 16:44
دخمل طلا سلام سلام ببخشید انقده دیر بهت سر میزنم گلم یکم دیره اما سال خوبی برات آرزو میکنم مامنش شما هم سال خوبی داشته باشی و در کنار شما و باباش ژوان جون رو خدا براتون حفظش کنه مثل همیشه تماشای عکسای ژوان کلی چسبید با اینهمه ذوق و علاقه ای که مامان و باباش داره کلی خوش بحالشه عزیزم ژوان جون خیلی نازی و دوست دارم خاله
مـ ــریـــ ـــــم
6 اردیبهشت 93 17:36
سلام عزیزم . 9 ماهگیت مبارک خوشگلم . ایشالا 9 هزار ساله بشی خانووووووم کوچولوووووووووو
فریبا
7 اردیبهشت 93 7:48
9 ماهگیت مبارک ژوان عسلی جشن 90 سالگیت 9 شاخه گل برای ژوان 9 ماهه
سمیه
16 مرداد 93 17:59
میگم شما شاغلی ؟ خیلی با حوصله های من اصلا حال ندارم البته شاغلم