ژوان جانژوان جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

هـــــــــــدیه ای از آسمــــــــــــون

اولین ماهگرد تولدت

1392/4/12 15:12
نویسنده : mom & dad
420 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نازگلم

امروز بالاخره اومدم تا برات از یک ماهی که گذشت بگم...

شاید باورت نشه اگه بهت بگم  چه دختر خوبی بودی و تا حالا حتی اندازه ی سر سوزن هم مامان و اذیت نکردی ... اما واقعیت همینه... تو واقعا به همین اندازه خانمی...

مامانی از خوبی هات هر چی بگم کم گفتم...تا حالا هیچ نوزادی ندیدم که به اندازه تو آروم باشه. اصلا گریه نمیکنی و جیغ نمیزنی... به جاش خیلی زیاد میخندی : )

حتی وقتی نصفه شب از خواب بیدار میشی گریه نمیکنی... اینقدر دستت رو میخوری که من با صدای ملچ ملوچ کردنت بیدار میشم یا نهایتا اگه خیلی گشنت بشه و من بیدار نشم یه ذره اه اه میکنی !

خدا رو شکر فعلا از دل درد و رفلاکس و کولیک هم هیچ خبری نیست...

خودت باید بدونی با داشتن همچین دختری من چقدر خوشحال و خوشبختم.

مامان جونی... بی اندازه دوست داریم ... نمیدونی با اومدنت چه رنگ قشنگی به زندگیمون دادی

عاشق چشماتم وقتی تو چشمام خیره میشی و نگاهم میکنی...

عاشق لب هاتم وقتی بهم میخندی

عاشق گرمی اون دستای کوچولوتم

عاشق موهاتم که سیخ شده رفته تو هوا

عاشق اون مدلهای خوشگل خوابیدنت... 

عاشق صدات

عاشق نگات که هر جا میرم دنبالم میکنه

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

دخترم

دارم دیوونه میشم از این همه عشق

خدایا شکرت

این خوشبختی رو برام همیشگی کن

قشنگم ، به همین زودی یک ماه گذشت. من که باورم نمیشه... اینقدر باهات خوش بودم که نفهمیدم چطوری این یک ماه گذشت

خدا کنه که این خوشی برای هممون جاودانه باشه

 

..راستی گلم ، از اتفاقات مهم این ماه این بود که درست وقتی سی روزه شدی بردیمت فلیک واسه عکاسی. عکسهات خیلی خوب شدن. احتمالا پست بعدی عکسای قشنگت رو میذارم.

تازه وقتی هم سی و چهار روزت شد با هم رفتیم دفتر پلیس +10 که برات پاسپورت بگیرم. نمیدونی با چه دردسری ازت عکس پرسنلی گرفتیم.مگه سرت رو یه ثانیه صاف نگه میداشتی؟ کشتی مارو آخرشم عکست مثل قاتلای فراری شد.

در ضمن مجله نی نی+ تو بخشن خاطرات مادران آینده یه مطلب از من چاپ کرده... وقتی تو دلم بودی این مطلب رو فرستاده بودم ... خیلی جالب بود برام فکر نمیکردم چاپش کنن

و اما

 چند تا عکس از وقتایی که خوابی و من از نگاه کردنت سیر نمیشم

 

 

و اینم اولین ماهگرد تولدت گل نازم

 

 

 

 

                       

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

زهره
13 تیر 92 1:53
اي جونم عروسك يك ماهكيت مبارك، خدا رو شكر كه اينقدر خانومي و مامي رو زياد اذيت نمي كني شاديهاتون مستدام مريم جون راستي دستش زخم شده؟ مراقب خودت و ني ني خيلي باش عزيزم... من هم عكسهاي تولد يك سالكي زواني رو كذاشتم تو وبش، دوست داشتي ببين...
زهره مامان آرسام
17 تیر 92 13:43
الهی صد سالگیش رو جشن بگیری عزییییزم ناااازی چه دخمل جگری
مامان اميرعلي
18 تیر 92 11:37
مبارك باشه...موهاشو جوجو به وبلاگ پسر منم سر بزنيد...خيلي خوشحال ميشم اگه بهش راي بدين...با ارسال كد 347 به 20008080200...ممنون[گل
نازنین (مامان پارمین)
19 تیر 92 17:11
ماشالله به این دخمل خوب که مامانش رو اذیت نمیکنه .مامانش براش اسفند دود کن
سمیه
20 تیر 92 12:54
سلام عزیزمم تبریک می گم هم به خاطر یک ماهگی ژوان عزیز و هم به خاطر اروم بودنش خیلی برات خوشحال شدم وواقعا با خوندن پستت خدا رو شکر کردم انشالله همیشه همینجوری باشه کولیک از سه هفتگی نوزاد شروع می شه که اینم پشت سر گذاشتی خدا رو شکر
درسا کوچولو و مامان
22 تیر 92 20:59
سلام نانازی چقدر بزرگ شدی تو مامانی انقدر دخترت خوبه چرا دیر به دیر میای یکم بیشتر ازش عکس بذار منم دلم میخواست زود سوراخ کنم اما بابای درسا موافقت نکرد الانم به زور سوراخ کردیم
مینا
23 تیر 92 10:16
ای جوووووونم.اولین ماهگردت مبارک ژوان خانوم مریم جون آدرس وبلاگم عوض شده.
نگاری
23 تیر 92 10:36
اخییی خوب خدا رو شکر که دل درد نداشت چون بیشتر خود بچه اذیت می شه. چه زود یه ماه شد. اخییییی. وای خدای گوشواره هاشو جونم ژوان جونم عروس من می شی؟
سمیه
23 تیر 92 12:43
ماشالللللللللللله ژوان چقدر موهای قشنگی داره ای جووووووووووووونم
سودابه
30 تیر 92 11:56
زوان جان سلام.این پیام یک مادر بزرگه که بدست شما میرسد لطفا خوب توجه کنید.قبل ازشرکت کردن نوه ام در مسابقه از همراهم به نی نی های دیگه رای دادم حالا نمی تونم به نوه خودم محمدمتین رای بدم.شما بهش رای میدین کدش 683است که باید به شماره 20008080200ارسال بشه هر همراه یک رای محسوب می شودهستم.نکنه بزارین نوه اموای نه میدونم که رای میدین در خونه مادر بزرگه به روی همه نی نی ها بازه پس قدم رنجه کنید.
mohsen &elham
6 مرداد 92 1:44
salam jouan khoshgele...to ham be weblog niayesh sadat sanjagh shodi...booooos