ژوان جانژوان جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

هـــــــــــدیه ای از آسمــــــــــــون

مامان دلتنگ

1391/8/16 21:49
نویسنده : mom & dad
301 بازدید
اشتراک گذاری

 

گل من سلام

الان چند وقته ازت خبری ندارم... خیلی دلم برات تنگ شده

چهار شنبه ی هفته ی دیگه وقت سونو گرافی nt دارم. خیلی برات ارزوی سلامتی دارم...

مامان و بابا حسابی مواظبتن اما کسی از خواست خدا خبر نداره. امیدوارم که سالم باشی.

راستی پیش دکتر شاکری وقت گرفتم. میگن ایشون میتونه هفته 12 جنسیت جنین رو هم تشخیص بده...

وای که دل تو دلم نیست. البته من میدونم که تو دخملی ! اینجوری حست میکنم اما می خوام مطمئن شم و با خیال راحت برات خرید کنم تازه دلم میخواد با اسم صدات کنم...

 

نمی دونی من و بابایی چقد واسه دوباره دیدنت بیتابیم...

از خدا فقط سلامتیت رو میخوام

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پریسا
16 آبان 91 20:17
سلااااااااام
به به به به به به
چه نی نی خوش بختی
خوش به حالش
عمه خاله زن عمو زن داییش قربونش بره الهی


مرسی پری جون... ایشالا وبلاگ زنون نی نی خودت : )
نگاری
16 آبان 91 20:33
سلام هوراااا نی نی اومد امیدوارم اول سالم و سر حال باشه بعد هر چی که مامانش می خواد
shin ghayegh
18 آبان 91 2:14
Manam montazeram