ژوان جانژوان جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

هـــــــــــدیه ای از آسمــــــــــــون

تولد یک سالگی

1393/3/9 12:45
نویسنده : mom & dad
2,463 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من

بالاخره یک ساله شدی

الان که این جمله رو نوشتم یه عالمه تصویر زیبا از این یک سال از نظرم گذشت... یک سال پر از عشق،

یک سال پر از دوست داشتن،یک سال پر از خاطرات خوب...

مامانی تو این یک سال از وجودت هیچ چیز ندیدم جز خوبی

فقط میتونم بگم خدایا شکرت

نازنین مامان مریم... تولدت مبارک

امیدوارم سالهای سال با خوشی و سلامتی زندگی کنی به همه ی آرزوهای قشنگت برسی

مطمئن باش که من و ددی هم برای خوشبخت بودنت از جون مایه میذاریم

دخترکم نه بابا محسنت پادشاهه نه مامان مریمت ملکه ولی برای شما که بهترین پرنسس کوچولوی دنیایی، درست مثل شاهزاده خانم های تو قصه چهار شب و چهار روز جشن گرفتیم...

آخ که چقدر خوش گذشت

الانم من اومدم با یه عالمه عکس از سلسله تولد های شاهزاده خانم....

اولین مهمونی تو روز 19 اردیبهشت در کنار مامان بزرگ و بابا بزرگ و خاله ها و دایی ها و همینطور داداشی آرش  در کنار ساحل زیبای دریا برگزار شد...

همه چیز بی نقص و عالی بود

به هممون خیلی خوش گذشت

از دو ماه قبل در حال برنامه ریزی و تدارک این مراسم بودم و چون تقریبا تمام کارهاش رو خودم انجام دادم از نتیجه ی کار خیلی راضی بودم...البته نا گفته نمونه که اگه کمک و همراهی محسن عزیزم نبود هیچ کدوم از این کارها رو نمیتونستم انجام بدم

و اما عکس های تولد یک سالگی شاهزاده خانم

اول از همه میز تولد

تمام این وسایل رو با خودمون بردیم شمال... سخت بود ولی با کمک ددی مهربون تونستیم

cupcakes

کاپ کیک های خوشمزه که با دست های هنرمند خودم تزیینشون کردم . با خمیر فوندانت چند مدل گل رز درست کردم و روشون گذاشتم... خیلی زیبا شده بودن... هرکی دیدشون بهم پیشنهاد میداد کیترینگ تولد بزنیم

cookies

کوکی ها رو هم خودم پختم و با فوندانت تزیین کردم...

مزه شون رو نمیدونم ولی قیافشون دوست داشتنی بود

cake popes

Iranian drink station

cake smach

این قسمت خیلی با مزه بود مامی 

کیک رو پودرش کردی ، اصلا هم ازش  نخوردی

این هم عکس پرنسس ژوان به همراه کینگ و کویین

هاه هاه هاه هاه

به خاطر ارتفاع زیاد صندلی نتونستیم عکس تکی ازت بگیریم مامی... به خاطر همین این عکس رو میذارم... موهامم شطرنجی کردم  که اسلام به خطر نیوفته....

خب گلی... این از عکس های اولین جشن تولدت

تو پست بعدی عکس های شب تولدت رو میذارم

پس تا پست بعدی

friend - emoticonswallpapers.com

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان محمدحسام
12 خرداد 93 9:00
توووووووووولد توووووولد تولدت مبارك مبارك مبارك تولدت مبارك بيا شمع ها رو فوت كن كه صد سال زنده باشي هورررررررررررررررررررررراااااااااااااااااا ژوان جونم يكساله شدنت مبااااااااااارك دست ماماني هنرمند هم درد نكنه واقعا جشن زيبا و باشكوهي بوده
مامان آرزو
17 خرداد 93 13:26
خانومی میشه به ماهم آموزش بدی خمیر فوندانت درست کنیم مهمونی بی نظیر بود مامانی خیلی شیک بودش بازم خسته نباشی من که از دیدن عکسهای رنگیتون حسابی لذت بردم
گل بانو
28 تیر 93 10:56
عالی بود
سمیه
16 مرداد 93 17:55
خیلی تولد شیکی هست خیلی لذت بردم مبارک باشه خخخخخخخخخخخ اسلام به خطر نیوفته خیلی باحال بود
نازنین(مامان پارمین)
20 مرداد 93 20:53
واااااااااای که چه تولد رویایی .ایشالا ژوان جون 120 ساله بشه زیر سایه پدر مادر به این خوبی همه چی عالی و بسیاااااار شیک
مامی
25 مرداد 93 9:42
سلام مامان ژوان بسیار زیبا و بی نظیر بود چقدر به زحمت افتادی من میدونم چون با عشق انجام دادی از دونه دونه اش لذت بردی همیشه در کنار هم خوش باشید ژوان ها چراغ خونه های ما هستن بزار حرف بزنه بعد میفهمی این دختر ها با ما چه خواهند کرد من که عاشقشمممممممم
نگار
31 مرداد 93 22:24
وای چقدر زیبا و خوش سلیقه...قول بده به منم یاد بدی برا تولد دخترم مامان هنرمند
خاطره
16 آذر 93 22:41
سلام، عزیزم میشه ازتون خواهش کنم بگین که کیک تولد دخترتون رو کدوم قنادی سفارش دادین، خواهش میکنم زود جواب بدین چند روز دیگه تولد دخترمه
سولماز
16 شهریور 94 1:28
سلام مامی شما واقعا هنرمندبد بالای یک ساعت تولد دختری نگاه می کنم کلی لذت بردم خببلب دختر نازی دارید وواقعا خسته نباشید خدا حافظش باشه من هم سه قلو دارم یر بزنید خوشحال می شم