ژوان جانژوان جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

هـــــــــــدیه ای از آسمــــــــــــون

10 و 11 ماهگی ژوان

1393/2/7 12:04
نویسنده : mom & dad
842 بازدید
اشتراک گذاری

http://s3.picofile.com/file/7986013224/%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7_zohor313yar_blogfa_om_6_.gif 

دختر ناز مامانی...عروسکم...دلبرکم

سلـــــــــــــــــــــام

ژوان خانمی من بخشید که دیر اومدم و نتونستم پست های جدید و قشنگ قشنگ برات بذارم ...آخه گل نازم سال نو شد و من در گیر کار های تم اولین نوروز و کارت پستالو تقویم و گیفت و ... بودم

می خواستم اولین نوروز با تو برام متفاوت با سال های قبل باشه...

خدا رو شکر که همه چیز با تو خیلی خوبه

فقط به دلایل متعددی سفر نوروزی نداشتیم و کل تعطیلات به استراحت و خاله بازی گذشت

اولا که پروژه ی تعویض ماشینمون طبق برنامه ریزی پیش نرفت و بعد از فروش ماشین قبلی _یک هفته قبل از عید_ نتونستیم ماشین خوب پیدا و کنیم و در نتیجه تا روز هفتم عید بی ماشین بودیم... بعدش هم که بابایی باید میرفت سر کار و تعطیلات آخر هم با سرماخوردگی شدید پرنسس کوچولو خونه نشین شدیم و مثل یه خانواده ی بی حال _دور از جونمون_ کل تعطیلات رو تو خونه گذروندیم

اما گلم بابایی در حال برنامه ریزیه که برای تولدت یه سفر شش روزه ببرمون شمال

سه تایی

من و تو و بابا محسن

وای چه صفایی داره

میدونم که خیلی بهمون خوش میگذره

...

اما عکس های ژوان خانمی و هفت سین نوروزی ما

 

 

در کنار تو فرشته کوچولو لحظه های زیبایی رو میگذرونیم 

این روزهای من با تو لبریز از یه عشق بی مثاله...

حتی توی دست نیافتنی ترین رویاهام هم نمیدیدم که یه روزی خدا از آسمونش هدیه ای مثل تو به من بده

یه فرشته ی کوچولوی دوست داشتنی که مثل گل لطیفه ...نه... که تو از کل هم نازک تری!

الهی من فدات بشم ای نازک :‌)

اونقدر دوست داشتنی هستی که نمیتونم وصفت کنم

بد جوری دچارم کردی مامان

 

وقتی بهم میگی مامانی من غش میکنم

وقتی بابایی رو با اسم صدا میکنی

وااااااااااااااااااااااااااااای

وقتی دهنت رو باز میکنی و با حرص میخوای منو بخوری _مثلا ببوسی_ و من میگم "وای...منو نخور" ... تو قهقهه میزنی و برای انجام این کار حریص تر میشی...

وقتی که دلت میخواد پیش من باشی و هر کسی ازت میخوادبری تو بغلش تو بهش پشت میکنی و محکم خودتو میچسبونی به من...

وقتی دستات رو میگیرم و لمس میکنم و تو برام میخندی...

خودت بگو مادری... من چه جوری دیوونه نشم

چقدر با تو بودن خوبه

ما چقدر خوشبختیم

خدایاااااااااااااااااااااااا...شکرت

...

مامان جونی تا از این همه عشق نترکیدم میرم سراغ چند تا عکس خوشمل ...

١٠و١١ ماهگی فرشته ی ناز من...ژوان

Liebe linien

totalgifs.com barrinhas gif gif l22 (2).gif 

totalgifs.com barrinhas gif gif l22 (2).gif 

totalgifs.com barrinhas gif gif l22 (2).gif 

totalgifs.com barrinhas gif gif l22 (2).gif 

totalgifs.com barrinhas gif gif l22 (2).gif 

totalgifs.com barrinhas gif gif l22 (2).gif 



و اما این روزها شدیدا در گیر کار های تولدت هستم و از اونجایی که تصمیم دارم همه کار ها از جمله طراحی تم و ساخت کلیپ و  حتی پخت کوکی و کاپ کیک و کیک پاپز رو خودم انجام بدم !!! بد جوری سرم شلوغه

اما مانی بهت قول میدم یه تولد قشنگ و رویایی برات بگیرم

پس منتظر پست ها و عکس های جالب و دوست داشتنی باش

ولی فعلا...

جمعه ی گذشته با دوستان استودیو فلیکی رفتیم باغ صبا و یه عالمه عکس های دوست داشتنی ازت گرفتیم...

این عکس رو ددی با دوربین خودش بی اجازه ازت انداخته!_وااای...چه کار بدی_

عکس هات اونقدر قشنگ و دوست داشتنی شدن که نگو و نپرس

جا داره یه تشکر ویژه از آقای پارسای عزیز _مدیریت محترم فلیک استودیو_ داشته باشم که حسابی زحمت کشید و خیلی صبر و حوصله به خرج داد تا عکس های نناز نازی ازت بگیره

تو هم که طبق معمول از خانمی هیچی کم نذاشتی و همکاریت خیلی خوب بود

فرشته ی من

اندازه ی اسمونها دوستت دارم

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

بای تا پست های تولد یک سالگی

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان محمدحسام
9 اردیبهشت 93 12:47
سلااااام به مامانيه خوش سليقه ---------------------------------------- سال نو گذشته مباررررررك ژوان جونمچه هفت سين قشنگي ،عزيزم چقده ملوسك شددددي البته ملوسك بودددددي عسيسم
سولماز
10 اردیبهشت 93 23:28
سلام سال نو مبارک خداحافظ کوچولوتون باشه من سه قلو دارم منتظر نگاه گرمتون هستم
زهره مامي ژوان
16 اردیبهشت 93 0:50
وای جون چه نانازی شده ژوانی.... مریم جون همیشه شاد باشی، تولد خانوم کوچولو هم پیشاپیش مبارک...
مامان ارمیتا
4 خرداد 93 7:41
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.
سمیه
16 مرداد 93 17:57
ژوان جون چه مامان و بابای با حالی داره ها خدا حفظتون کنه